Sunday, April 8, 2012

seronok

hubby rajin.hehehe...ntah knapa die rajin plak buat keje rumah..aku ni ade masalah sket.x blh tapak kaki rase pasir/habuk/rambut.klu tak sebeum tido mesti nak sapu/mop rumah.hati rasa tak tenang klu tak setele//pelik kan?tapi benar...skang ni cuma tak berapa kuat.bukan ape,cepat mengah n sakit pinggang..hubby kesian.die asyik cakap tak payah buat,nnt die buat tapi aku dah biasa aku yang buat.hehehe(lagipun rasa klu orang buat tak bersih) and dulu hari2 aku mop rumah.now buat bila terdaya...tapi sapu stil hari2..tapi rumah kotor jugak... tapi ape pun seronok sbb hubby prihatin.hihihihi..baru dia tahu ape perasaan lepas mop rumah air/makanan tumpah atas lantai..smlm haikal jatuhkan makanan.aku kutip..hubby tiba2 cakap "papa baru mop rumah sayang"selalu aku yang cakap...

No comments:

Post a Comment