Wednesday, April 11, 2012

too fat?

i'm sad....people keep saying i gain so much weight...uwaaaaa....even the nurse keep highlighting i gain 2kg this month..nak buat mcm mana saya suka mkn..bukan benda merepek pun tapi suka sgt minum susu and roti..mlm mg x mkn nasi da...mkn nasi time lunch/ ptg2...tpi mg suke sgt mkn...tadi ade org tego lagi.wahhh,gemok ek? saya sengih tapi apakan daya dalam hati sedih tau...!!! selalu sgt rasa org tenung mcm nak kata bulatnye die...padahal this pregnancies aku gain blm 10kg tau!! time haikal dulu 20kg beb..fuh...tapi time haikal lagi la.selang 2jam je nak mkn..mmg xmkn nasi sgt..tapi selalu bgn mlm.sambil pejam mata ni kacau susu...hihihi..
kali ni mmg aku kurang mkn  mcm dulu tapi kuantiti nasi tu kadang2 terlebih sket.hihi..mkn da baca doa tapi ntah..tak kenyang2 pun perut.sedih sedih sedih....tak kira habis pantang ni aku diet and workout.tgk la...


hubby ckp die suke tgk muke aku time ngandung..katanya ceria (klu ayat bagi sakit hati die cakap muke aku macam budak darjah 6)

haritu anti aku dtg die pun ckp tgk muke aku ceria mcm bersinar2...mana taknya klu da gemok kn.hihihihi

No comments:

Post a Comment