Monday, October 31, 2011

opocotttt kauuu.!!!

mlm semalam.nak tido tgk sinki tu mcm sakit je mata aku ni nengok.dah siapkan haikal nak tido aku menyental sinki n apa yang patut..angkat botol liquid dishwasher.....HA KAU!!!!TERPELANTING SABUT BESI. ade lipan seyh!! centipade tawoo??lipan???cipanzi betul la...meremang bulu roma walaupun x berbulu bukan besar batang mancis yer...besar la jugak tapi kecik lagi dari jari kelengkeng..sumpah jantung aku dup dap dup dap
nak nangis pun ade. cepat2 kol hubby..hubby tanya besar jari die ke.aku ckp kecik dari kelengkeng.boleh die cakap "la....kecik rupenye??" yang aku ni kaku je diri sbb geli +takut..cepat2 aku amik harpic aku curah atas die.mengembik2 lipan tu.aku tau berdosa bunuh binatang tapi aku takut...

yang pelik nye??macam mana boleh ade lipan?ni bukan rumah kampung.dari mane weh die naik?aku mula la rsa tak keruan sbb terbayang lipan datang dari arah mane2

No comments:

Post a Comment