Friday, October 14, 2011

ada orang meninggal

balik jusco semlm tgk surau terang..husbnd ckp ni ada orang meninggal ni.aku tanya mana u tau?die ckp tau la.pagi2 ni dlm 7 lebih surau terpasang alunan surah yasin dn surah2 lain..aku jenguk ke tingkap ya.ada beberapa orang berkupiah..tak pernah pagi sgt diperdengarkan alunan ayat al-quran selain time puasa haritu...sambil duduk melipat baju aku merenung nasib ni..syukur aku masih hidup..mudah2an Allah panjangkan umurku untuk ku terus didik dan sayangi anak aku.mcm mana tiba2 aku xde?sape yg nak jaga dia.bagi dia makan.sape yg nak melayan kerenah die?spe nak nyanyi dan mcm2 lagi aku fikir.sape yg boleh menyayangi dia mcm aku sayangi dia??*sedih kejap* aku terbayang..apabia kita mati maka terputuslah hubungan kita sesama manusia..dah xde suami anak,ibu ayah dan org yg biasa ada di sekeliling kkita.. semoga kita semua dalam LINDUNGAN ALLAH.aminnn...


yang pergi tetap akan pergi dan yang masih hidup ni berbaktilah kita sesama sendiri dan agungkan kebesaran ALLAH..

No comments:

Post a Comment