Monday, February 7, 2011

emas ke perfume...????

hurm.......husband dok tnya nak hadiah ape..hehe..belated besday katenye...time xde duit jgn mintak2..da ade ckp nak ape..aku ni konpius..nak emas ke perfume..aku sememangnya hantu perfume...dec haritu beli pleasure delight,,last month bvlgari omnia..ni bile dok jln2 1st thing yg aku suke terjah adalah kaunter perfume..ingatkn sejak kawen ni x pkai da benda2 mcm ni..tp lately menjadi2 plak menghoyannyer..apakah....? kebetulan bulan ni rezeki bertambah..tapi dah ku pesan simpan untuk hari tua esok tapi katanya insya'allah ade..skng time nak bagi amik je..time xde jgn diminta2...ikut hati suke perfume tapi ikut hati lagi nak gak emas.....xtau nak but keputusan...ikut long term emas la bagus tapi arghhhhhhh......tang ni susah sket aku nak bahagikan akal n nafsu pasal 2 2 aku sukeeeee.........adoyai....nk dua dua tamak bebeno jah oiiii....tapi pilihan??aku x tau nak buat ler.
    

yang ini ke......


  


yang ini.......hurmmmmm

No comments:

Post a Comment