Saturday, January 29, 2011

belated birhtday present

last year keadaan kewangan tidak berapa mengizinkan..pasal ade je nak pakai duit..aku pun jenis tak kisah.takkan nak paksa2 suami kan untuk beli present..tak semestinya kena tggu harijadi baru bagi hadiah..anniversary ke ape..sbb time ade duit da bawa jalan.time takde duit,duduk diam2 sudah..ni sume kau nak...habisle laki youuu.!!!!!!!anniversary pada aku cukup sekadar die bawa bercuti ke cameron..mungkin org lain dapat itu dapat ini tapi aku bersyukur..sekurang2 nya ada dari tak de,,ye tak??hehe birthday anak aku haritu pun kitorang takjadi celebrate sebab emergency balik kampung..lagipun bulan tu betul2 cukup2..huhu...-bini tak gheti berjimat..ni laki aku ade extra...hehe..tetibe balik ritu die bawak keta mainan kat anak aku..mmg aku berjanji dlm hati aku mlm sebelumnya nanti aku mmg nak belikan anak aku mcm push car sebab die tgk guillana & bill ade baby tu tolak keta mainan..nampak dari pandangan dan renungan die aku tau die nak tapi budak kan.sedih aku tengok..tup tap tup tap esoknye laki aku balik die bawak keta lagi besar dari yang aku nak beli.anak aku pun baru bangun tido.agaknya die macam tk caye je..mesti die pelik..semalam aku dok tengok hari ni dapat plak..syukur nak oiii...(jgn die wish benda bkn2 sudah!!)

 u

No comments:

Post a Comment