Tuesday, February 8, 2011

jahat ke aku????

nak aku da 2tahun 2 bullan..sampai skng tak mahu putus susu..aku bukan ape..kalau banyak takpe juga..tapi ni da la sikit.disedut2 nya..mcm nasi lemak 5sen da...sedih aku tgk..hahaha...cuba bg susu botol,x mahu die..mkn da kenyang macam mana sekali pun nak tido mesti nk 'berkopek'..aku agak rimas psal nak buat keja itu ini..(padahal ape je pun) tapi ntah..aku rasa sayang masa tu terbuang gitu je..bile aku tidokn dia,of coz la aku tidokan aku jugak!! tu yang hangin tu..aku memang tak ngantuk tpi kalau namanya kepala da disorong bantal,mata pun sedap je....sedar2 da tido..aiseh...mane nak lipat baju nye,mane nak basuh baju itu ini..pinggan periuk belanga..banyak kojo eh...anak baru satu tapi masa tu macam tak mencukupi.woohhhoooo....hurm...
aku saje letak cream moistroizer kat put*ng..haha..muke die kelat je..da la cream tu wangi.before aku letak ubat gigi,die cakap' pedas mama,acuh' pandai2 je suh aku g basuh..nak buat memang tak sampai hati..rindu terkenang saat die menyusu je..cara die macam sedap nye mama..tk de makanan sesedap ni..tapi...apakan daya aku...rimas dengan tangan die yang lagi satu yang suka menguti',menggentel..ape lagi..silap2 da boleh buat kelim karipap..tu yang paling aku rimas..setakat menyusu tu aku boleh p lagi..hurm.....gi mana ya?gua konpius ler....

No comments:

Post a Comment