Thursday, February 10, 2011

adakah aku berjaya???

3malam berturut dia x minum BM aku...adakah aku berjaya/ sebaliknya....aku nangis owhh terkenang sweet moment together..hurm but he's getting bigger..aku mesti ajar..tapikan ade je mommies out there yang menyusukan samapi 4 tahun pun ade.aku bukan apa..susah la nak gerak ke sana ke sini..die mesti cari 'bau' aku..now still nak tido sebelah aku but nanti macam mana nak tukar bilik..aku ingt nak bia dia tido sendiri nanti..kejamkah aku??aku sentiasa cakap dlm hati aku ni mak yang baik ke?? aku rasa jahat buat camni sebab tak tahan kekadang tu time tengah jalan2 aku dukung die g tepuk2 / penyek2 breast..malu la orang tengok..ni nak tido pun dok pegang..agaknya tak dapat rasa dapat pegang pun jdi..n lately apptite dia kurang seperti selalunya..hati kecil ni menjerit2 kata nak bagi dia susu..tapi sia2 pula 3 hari usaha yang aku but..apakah?? aku nak try juga bagi die lepaskan 'gian' tapi takut fail..nanti die biasa balik..tido je nak 'berkopek' n skang dia x tido siang..tu yang aku risau..tido 12/13jam je malam..siang x de nap dah..tak elok utk brain tapi mcm mana..aku try jak tido die tak mau....waaaaaa....sedihnya....patut ke aku bagi balik?hubby pun da kata sedang elok da pun umur da 2tahun 3 bulan..nanti lama2 sangat susah nak lepaskan.ni pun belaja minum susu guna botol.minum puting susu tu kat ujung mulut..x pandai g minum betul2...

No comments:

Post a Comment