Thursday, January 27, 2011

biskot @ biskut @ biscuit??

minggu rajin terlebih sket je..huhu...ntah kenapa nilai2 murni tu makin berjauhan..pernah tak makan biskut yang sedap sangat??sebab recepi extra nye adalah kasih sayang..yo o je aku ni..dimnakah cite2 yang aku impi dolu2? dimana aku sediakan makanan untuk anak aku n family..aku sangatlah suka memasak tapi masak syok sendiri..dis week aku buat biskut 2 kali..1 biskut panda

 saje buat biskut panda..naktarik perhatian anak aku konon nya...
tapi !!! die lebih suka mkn biskut yg blm bakar...adoiiiiiii!!!!! tension aku

 ni plak biskut doube choc almond..tgn gatal nak buat sbb boring x buat ape..
dari pegi jusco hari2..mau lobam mate aku....nanti anak aku biase sgt plak asyik2 keluar..
kebetulan adik ku dtg dgn aawek die....so,dorg la yg menghabiskn biskut ittewww



No comments:

Post a Comment