Wednesday, October 31, 2012

sup lutut?

dah namanya raya haji so komfem muak daging..selama ni aku tak makan daging korban..sbb ape?aku kesian and geli?kecik2 dulu tgk lembu kena sembelih langsung x lalu mkn..once upon a time aku ni ala2 vegetarian gitu..ayam x mkn,daging x mkn,ikan yg berdah2 x mkn..hahahaha..now aku tala je sume sebab gigil woo lapa..my mom gave me tulang katanya..aku pun terus masuk fridge x tengok tulang apa..and bila nak masak baru tau tu tulang lutut?memang gempak ah..*saya tidak makan daging saya yg saya masak sbb geli terbayang2 tgk darah..hahahaha..so klu aku msk sup2 ke benda yang berasaskan daging en.somi and anak la yang mkn..

bergelumang weh urat..itu hari hubby beriya2 mkn utrat lembu kt restoran padang..memang fevret die..aku memang maap ler x mkn benda2 ni..aku rebus berjam2 sampai pecah tengkorak lutut..hahaha..time basuh huimakaii bau lembu gila!* aku hanya makan daging yang tidak berbau/rasa lembu..apakah?? tapi sup ni mmg tak bau lembu langsung weh entah ape aku masuk smpai wangi semacam..haha..hubby suke tapi slect nye hubby kekenyangan byk sgt mkn kt ofis..hurmmm..nasib ko ler urat sbb aku mmg x mkn..hahaha

No comments:

Post a Comment