Tuesday, October 16, 2012

i luv him


i have 2 sons.. eldest is muhammad haikal and 2nd(ade lagi ke next?) is muhammad harith.. i luv them both.. i'm a housewife and luv it! i dont need a PRADA/LV.. but i'm sad if people keep saying haikal ni nakal..haikal ni degil..i cried u know..he is my son..aku yang melahirkan dia..hurm..wat eva la..org2 tu blm merasa ada anak sendiri..klu yg ada pun jenis orang gaji yang jaga mane nak tau kerenah and perangai anak..aku benci nak marah2 dia..he's just a boy!blm penuh akal dia mcm kita..BUT aku pukul dia when aku stress especially bila ada 'suara2' cakap die taknak dgr cakap la..aku stress! feel macam aku failed as mother..sedih woo..


and about harith...semalam pegi jusco..pegi post office..and dalam lif ade sorang wanita yang bertudung labuh asked me 'berapa bulan?' aku jawab '3bulan'..tak semena2 die cakap 'eh,3bulan?kecik nye.' wahai mommies2 sekalian ape yang korang rasa kalau orang cakap mcm tu?kenapa ye wujud org macam ni?dah la kita tak kenal..aku tak perlu orang puji anak aku comel ke bijak ke..syukur alhamdulillah..yang penting sihat..selalu aku memang guna sling bawak anak aku.since berat dah bertambah aku tak larat so while waiting SSC sampai terpaksa guna stroller jugak..


ni la dia dosa2 yang kita tak nampak..kenapa lidah jatuh ditempat yang paling bahaya?and 2nd i think jari kot sbb gigih menaip coment2/post di fb/twitter..hahaha


No comments:

Post a Comment