Sunday, July 1, 2012

yeay!

byk kali pegi mothercare KLCC tapi bukan rezeki..i think last GP sale on march lagi sgt2 best.. discount pun banyak.. but this time sale tak berapa banyak sangat..hurm.. my bad.. tak pegi plak MC lain sbb malas nak kot2 bukan rezeki jugak kan..huhu..

so last week hubby ada kerja penang lagi.. and aku mcm biasa suggest aku ikut alang2 nnti boleh balik kampung hubby..al-maklumla da dekat EDD ni ntah bila agaknya akan balik lagi since aku berpantang di rumah sendiri sahaja n raya di KL sahaja..time raya pun belum habis pantang.. lagi pun last balik bulan 5 haritu kot..(i'm 38weeks)

actually aku ke penang ni pun last minit plan..hubby ckp on,aku packing je brg..tapi hubby mcm kesian kat aku sbb dah la baru balik thailand,aku dgn sarat nye.tapi aku jawab la 'ala yang,kot nak terberanak i boleh drive sendiri..hehe..cuma tukang tgk anak aku je tarak..' so aku siap bawak baby+ mama beg mane tau kua tanda ke ape.. hubby pun susah hati tapi dia kata at least aku dekat dgn dia.. mak aku risau aku ke penang sbb da hujung2 ni.. makcik2 aku tak tau aku p penang tapi ntah mcm mana dorg tau aku ade penang rmai gak la yang bising..siap ckp kot arwah nenek aku hidup mau ketap gigi orang tua tu..hihi

bertolak dlm pukul 7..singgah kat restoran jejantas sg.buloh makan BURGER KING!!! aku teringin nak makan tapi yang ngoder lebih extravaganza nye macam biasalah..en.suami.. hahaha.. makan borak2 setel dlm pukul bpe x perasan tapi lepas tu shoot ke penang..malam tu aku tak tido seperti biasa(hubby pun pelik awat aku x lelap,slalu naik keta 5minit aku da tido..hehe) smpai lebih kurang 11.30.. stay dekat ixora hotel.. haikal dari jauh dah kata 'ha.rumah hotel!' suke sgt die p hotel.. geram aku..habis rumah kl? die ckp x best.. agaknye sbb hotel sejuk memanjang..rumah x kot..

cek in,kemas2 susun baju siap2 nak tito.. esoknya pukul 8 hubby da keja..tu pun terlewat bgn..huhu.. aku p breakfast sorg2.. 1 hari tu duduk hotel je sbb blm ada feel nak klua.. hubby habis keja 12 sebenarnye tapi lps tu dia ada golf.. alamatnye malam la baru pulang.. aku pun dah set dgn kwn nak jmpa tp last2 x jadi sbb anak die pun tido.. so,aku merayau pacific megamall je la..kan sebelah hotel je..

khamis tu hubby ajak p belah pulau.. aku google ade MC kat gurney ape lagi aku ajak la hubby ke gurney..
memang rezeki aku..banyak kot sales..rambang mata weh..!! suke3x.. haikal dah p section toys dulu..bengkak je aku..ikut aku bukan nak beli mainan die..nak beli baju adik die tapi hubby kata ape salahnye beli?aku cakap tiap kali kua beli mainan rosak la camnih..huhu..die pun skang main amik je baju kenakan kat badan die..ingt brg murah ke..huhu..aku n hubby tergelak pun ade tgk perangai die.

da bayo lepak jap kat kerusi urut...hubby nak ngurut..i x larat you nak picit2 lani..sakit pinggang pun tak habis..tibe2.....haikal terberry dlm seluar??!!! slalu die ckp boleh lagi pusing2 cari toilet..yang ni on the spot jadik sbb perut yang memulas amat tu.. aku kena sebelum tu tapi setel dah..nasib toilet dekat.. baju spare dlm keta masalahnye slua die plak..hadoi..nk kena masuk mothercare balik p carik slua.. ni lah dia yang dikatakan unexpected bajet.. pastu p makan pasembor ..pastu dekat 8mlm balik hotel~penat

kesimpulannya~ aku suka p mothercare gurney..maybe rezeki aku..huhu

No comments:

Post a Comment