Monday, December 13, 2010

suprised...!!!!!

aku buat laki aku tekujat..huhu..terkejut berookkk..... jeng jeng jeng..macam ni..laki aku tak balik dis week sebab cuti laam haritu..-jimat la katekan..aku plak kat rumah sorg2 dengan haikal.kawan aku pegi rumah bapak die..takkan aku nak ikot sekali..hangin jugak aku pasal ingatkan laki aku mau le balik neman aku ke ape ke..tapi idokkkk....aku frust menonggeng tapi tidak tertunggeng okayh...jumaat malam tu aku gtidokan anak aku dalam pukul 11.aku skang kalau da tetido 2 3 jam kira dah cukup tido..pastu terjaga sampai la esoknya tak boleh tido..ntah pesal ekk..??(patutnya makin kurus tapi ni baru timbang berat naik 3kg!!!!) tension betoLL.. k lepas aku jaga tu aku macam terus dapat petunjuk-hahaha..tak boleh bla.hati aku tetiba suh p kat laki aku-kuantan.aku tengah pening = serabut + risau.macam mana ek..?aku online..cek kat mana nak amik bus,harga tiket itu ini..dan macam2 lagi..terus packing segala baju bagai.sambil tu aku masak untuk dibawa bekalan-hehehe..macam orang kuno tak aku ni..?orang dok tgk je aku bawak mangkuk tepen-mangkuk tingkat.beg roda 1,beg aku pkai 1, handbeg 1..dgn anak aku..huahaha..mau putus tgn aku weh..aku kol sana sini kata tiket habis..gelbah aku.yang ada pun 3petang @ malama.aku fikir gila ke ape aku berdua dgn anak aku,so aku decide nak bus pagi jugak.kol la station p**** laki tu kata suma tiket habis melainkan amik kat bukit jalil..fuh..tu da keja meleceh namanya.last2 pukul 8.30 pagi kan aku try call satu nombor company bus,dia cek ade bus 9.30 pagi.tu je yang ade.aku gelabah.mane nak siapkan anak aku,siapkan aku..nak blow rambut lagi,make up itu ini..baju aku dgn anak aku da siap aku kuakan dari semalam..nak pkai baru perasan plak kenyuk sejuta..time aku nak cepat ni la nak menggosok..adoii.!!aku gosok gaban je..ala kadar.anak kau plak aku kejut mata die tak mo bukak..syok sgt la tido tu.last2 aku lap badan die je,salin baju suma..hahaha..tak pe,nanti mandi kat sana.so,aku gamble..angkut anak aku,tarik beg-kira boleh jadi superwomen gak..ni aku mai kat laki aku,aku tak bagi tau die ni..kot dia pun buat gila nak mai kl ke,x pn ada program dgn kwn2 die,mau aku melopong..ingt nak naik trainn tapi aku fikir dgn barang aku naik teksi je la smpai ke pekeliling.alhamdulillah sampai tapi lewat 10minit.aku smpai 9.40.bus da gerak..aku berpeluh2 jgn cite la.rambut da serabai..tanya kaunter sana sini ade plak bus berderet..bagi aku gabra je..MARA LINER bus 10..aku congak2 tinggal beberapa minit je lg..aku proceed.da naik bus ni,dpat la plak member sebelah yg cerita scary mary je..die cite 1 hb jan 2010 die amik bus %^&*$^^* 1pagi.. bus tergelincir...feeuuuuuuuuukkkkk bus seret kat atas jalan raya..tapi takde yang cedera..cuma dgr org menjerit meraung2 kesakitan..aku ni menyengih je padahal nauzubillah..cuak yang amat..dah la aku bawak anak aku..budak kecik kot.yang sakitnye aku takpe..anak aku sakit..??tak sanggup aku nengok..pastu da habios cite member seblah ni mcm kesian je kat aku duduk sempit,die duduk kat tempat lain..kira skang anak aku 1 seat,aku 1 seat..selesa sket..hehe..dalam perjalanan tu pun aku tak bagitau laki aku..hati ni dah berkobar2 bawak makanan dari rumah-simple je..masak ikan jenahak kicap,sotong grg kunyit,kobis grg..dan chicken ball utk dikunyah2 dlm bus.dari beli yg rm1 tu aku rasa tak selamattttt.....seronok anak kau naik bus.tapi tido nye tak smpai 30minit..excited ke ape aku pun tak tau.bus rehat 2kali..last rehat kat gambang,anak aku buat hasil plak.beg da la aku buh kat perut bus.nak ckp dgn driver takut kena marah.nak beli kat kedai alahai...pampers zaman aku kecik pun elok lagi dari yang tu.die jual sekeping RM1.50..??? gile ke ape woi..??baik aku beli mamy poko je..ni da le cover lua plastik pastu brand ape pun aku tak penah dgr pastu dgn packaging yg da berabuk,dgn kasar nye n ntah pape lagi..malas aku..aku tebalkan muka ckp kt en.driver tu..lega aku dia tak marah..da smpai betul2 kat station paling dkt dgn laki aku,aku kol dia.tnya dia buat ap,die ckp tgh mkn maggi..alolo...sian nye aku dgr..pastu aku ckp aku kat ...sekian sekian.aku suh dia amik.dia ingt aku main2.aku ckp betul.amik skng..bahaya ni tepi jalan..smpai2 je laki aku nak kate marah tak marah nak kata ape pn aku tak tau..hahaha..SUPRISEDDDDDDD....dan kini aku masih enjoy lagi kat kuantan..(plan mcm2 nak g teluk cempedak la,gambang resort la tapi sume terkubur..haha...makan +tdo+ shopping complex..) haih..baju mandi da siap aku bawak..bile la agaknya boleh g ni..

No comments:

Post a Comment