Sunday, May 2, 2010

seharian di....?

pagi-pagi siap kemas rumah..malam semalam dah sidai baju so kurang sket keja..plan nak pegi jusco..ok set!
tapi en.somi tak join pasal nak revision sket(katenye la) padahal aku tau sebok main golf..baik la boss..i dont care.yang penting dapek kua..wakaka..breakfast aku buat nasi goreng kampung n telor mata.untuk anak aku, aku buat mee goreng pening-pening.aku?makan roti and butter..arghhh..sodapp..

 aikkk???!!!

apa pasal muka joyah spot  ni?

drive alone to jusco
yehaa....
no secalit make up on me..tadaa..
klua dengan somi aku mesti  nak melaram..
make up lain, pakai baju lain , heels lagi


semasa sebok melihat barang..........................tiba tiba...........................~toinkk~



boleh dia  buat macam tu kat sebelah patung.
orang lalu lalang tengok..aik??!!
ade patung kecik..lame juga die 
buat macam tu..





ni je barang anak aku yang ku beli..
wawawa..
mama kedekut..!!!

jeng..jeng..jeng..

tadaa...
my skincare set..tak la mahal macam clinique ke
lancome ke estee..boleh la untuk dibeli dan pakai..
~jimat~
yang bestnyeeee....
dapat payung free..
sape yang tak suka dapat free gift kan.haha

p/s : baru pakai terus je rasa kulit macam berseri..tanya en.hubby
        aku : yang,nampak lain tak kulit i?
       hubby : hurm..kan baru pakai sehari..u ni..
        aku : tapi nape i rasa macam kulit i cantik je lepas pakai ni..
       hubby : mental tu..
        aku : (muka bengang)






ni apa pasal ada gamba dinosour kocik palk nih ??
lupa plak..ni toy yang baru dibeli..mahal
(almaklumla gawat ni..)


dan........5minit kemudian

wat happened??!!
dinosour jadi cacat..
kesian dia cannot move..
did take a video but malas nak upload.
take longer than pixs-xoxo

before balik tapau for my hubby A& W..bought mozza burger set and for me,i tried wahm wrap..ouch...sgt2 spicy..tak tahan..

dinner just buat grilled beef , teppayaki style vegie and food yang menggemokkkaaaannnnn....(fried drummet!!)

1 comment:

  1. Terima kasih infonya gan.
    Lumayan buat nambah wawasan.

    Parfum Ori
    Sejarah DKNY Parfum.

    ----------

    ReplyDelete