Thursday, May 6, 2010

ekspo mami and baby

wah..macam best je ekspo nih..waa...nak pegi..nak pegi...kat mid valley dari 7 may hingga 9 may..yang best tu ada macam-macam contest , forum , info yang menarik..goodies bag pun ada..menarik ni..booth barangan pun banyak jugak.gatal la tangan ni.haish.duit owh duit turunlah dari langit.aku nak shopping kat ekspo mami baby..hurm..

lagi..lagi..

ada lucky draw and yang paling gempak sekali hari ahad pukul 7.30 cabutan bertuah hari ibu..excited nye aku..harap tak de aral melintang la.kalau aku  pakai credit card aku dah gesek-gesek dah..hehe..
jom ibu-ibu dan bakal ibu mari kita meriahkan lagi ekspo mami and baby kat mid valley


jumaat : aku keja..ingat nak mintak cuti la..tapi ape bos kate nanti?macam sellfish je aku..tapi ekspo ni setahun sekali.last year aku tak dapat g.pasal ape pun aku tak ingat..kali ni memang dah berkobar2 nak g

sabtu : haih..kelas plak..takkan nak escape clas..bayo mahal2 nak skip plak.bukan la tak aci tapi ilmu tuh..mane aku nak korek pasal lecture sekali bukan boleh datang kat kita dok kol2 ke..t'y are dato' datin,prof madya bagai..mano ado maso..arghh....buntu!!

ahad : ni la hari cuti nan indah dirumah..ponek plak kalau merayau tapi nak jugakkkkkk.....
     
   wat shud i do??

No comments:

Post a Comment