Tuesday, May 11, 2010

pegi juga ekspo mom's and baby..

last2 aku pegi jugak ekspo mami n baby tu..dari taun ke taun aku sememangnya nak pegi cuma keadaan tak mengizinkan..ni dapat peluang,pegi la..aku dengan anak aku berdua je..mula-2 drive sampai LRT station..pastu naik lrt ke KL CENTRAL. pastu dari situ ke MID VALLEY..alah,satu station je..orang pelik nape aku suka naik public transport..yes...i  likeeee..kalau drive sendiri sudah pastinya sampai melebihi waktu yang sepatotnya..paham-paham je la..dengan sesat barat..aku ni memang tersangat lemah ingatan tang jalan nih..huahaha..tapi suka drive sendiri..bebas mau kemana sahaja..okeh,sambung..ni kira first time aku bawak anak aku naik public transprt ni..hubby tak bagi tapi bukan die boleh bawak aku pegi menenggek lama2 kat mid valley..hehe..sampai2 je aku ghedah ke ekspo tersebut..expectation aku teramat la tinggi tapi tak sampai sasaran..tak de ape sangat pun..mostly barang baby girl..and barang tak la semurah yang disangkakan..(aku ni kaki sale..hahaha) pantang ada sale sana sini pasti aku kepochi..tapi duit tak de banyak pun..ade duit aku pegi..tarak duit dok diam2..aku amik goodies beg..(yang ni mesti) barang free tu weh..sape tak suka barang free..tak de ape pun aku beli.just tengok2 breast pump medela , cloth pad brand mama patch..bukan aku tak nak beli tapi aku tunggu cloth pad aku sampai..da la aku beli banyak.takkan nak beli lagi..lagi pun kat ekspo tu bukan ada diskaun hebat..aku tang rege memang handal la(hubby yang gelarkan)


dan..ini lah hasilnya...


 beli susu ni dapat...

ni free..!!yeay..!
aku mintak photo frame tapi aunty tu baik bagi t-shirt..
tu plak beg kecik..ntah ape aku nak isi pun tak tau.

dan..
dapat amik gambar free..

lagi??

aku beli my eco nappy..macam dispo jugak tapi eco-friendly..
bawak CD jalan2 dan boleh pakai ni..da pakai langsung buang..

goodies beg nye....
n
baby girl bib..sape ada baby girl angkat tangan..?!!

last sekali aku beli grolier punya buku..satu set tu mahal..tapi aku bayar bulan2..huahaha..
ada duit lebih boleh la bayar lump sum kan..aiyoo...


while waiting for the LRT at KL CENTRAL


sekian..

No comments:

Post a Comment