Friday, March 26, 2010

yeay..!!! i'm now a kinder teacher..

finally aku dapat isi masa terluang juga..hehe..working hour tak lama pun from 9.45 to 3.15 .. tapi takkan nak datang ngam2 kan..datang la awal sket..dalam 9.15 dah kua rumah..nak hanta anak aku ke baby sitter lagi..pastu baru g keje..tak jauh mane pun..dekat sangat kalau naik keta 5min da sampai tapi kalau jalan kaki mau basah ketiak..actually 2weeks ago aku dah buat sesi berkenal2an..tapi tru field trip ke high5 bread factory..after dat cuti sekolah 1week kan..so kira baru keja almost 1week..
teaching tak susah pun..kita buat macam anak kita juga the children..tapi aku still kekok..aku ni susah nak marah budak..budak2 tu suke sangat dengan aku..hahaha..lawak betul...asyik2 hi teacher..morning teacher..bye2 teacher..
almost all the time la smpai pening plak aku..bukan ape,aku kan budak baru + the youngest one..tapi dont judge people tru their age k buddy..takut all the teachers 'bebulu' dengan aku..watever jangan ber'prasangka buruk..ececehh..aku datang  buat keja..cari rezeki la katekan..haha..hubby dok tanya betul ke aku nak keja..kalau tak naka keja duduk je rumah..but the problem is klu duduk rumah duit asyik keluar..kalau keja at least kill my time + dapat la sket duet nye..tapi tolak baby sitter bape sangat la aku dapatkan..? tak kisah la..janji ade dari tak de..huhu..

No comments:

Post a Comment