Wednesday, November 18, 2009

happy birthday!!!!

          aku tengok jam je..teringat 1 tahun yang lepas..tepat 6.09 minit,anakku lahir ke dunia ini..tak ternilai perasaanku ketika itu..sakit bersalin hilang bila tengok wajah anak yang ku kandung 9bln..bermulalah episod baru dlm hidupku yang kini bergelar seorang ibu..

          terbayang segala kesakitan yang tak dapat digambarkan..(tu yang takut nak ada anak lagi..hoho)bila ku kenang saat2 untuk melahirkan nak menitis air mata..hanya allah S.W.T yang MAHA MENGETAHUI..time tu aku menangis teresak2 coz tak dapat tahan kesakitan (tak pnh masuk hospital gomen @ swasta) sakit teruk pun tak penah..aku teringat ibuku..adakah ini balasan segala dosa yang pernah ku lakukan..aku minta keampunan dari suami,ibu dan semua sebelum masuk bilik bersalin..terasa maut menunggu..

          keluar tanda pd isnin 3.30ptg..ku melahirkan pd selasa 6.09ptg..lama kan???pejam celik pejam celik..dah setahun rupanya baby yangku lahirkan..sekejap masa berlalu..kini dia dah setahun..

(muka excited nak hancurkan kek ittew..)
genggam tangan die kuat2 kek ini m.long a.k.a kakak aku yg beli
ingt nak sambut kat rumah anak yatim tp belum planning betul2 n nak sambut kat kg moyang balik raya haji nanti..tp kakak gue udah beli kek..tara...siap hadiah lagi.. baik betul die..time ni papa kat port dickson ada kursus so qada' je la nanti
(besday mama pun dekat dah ni..hoohoo)

jom nyanyi sama2:
happy birthday to you..happy birthday to you..
happy birthday to baby mama..
happy birthday to you..
how old are  you now..how old are you now..
how old are you now..happy birthday to you..

to my beloved son
 may allah bless u..give u strenght to go through ur life ur journey
may allah give u a good health fiz n men..
may allah give u happiness to guide u either u are happy or sad
may allah guide u to become a good muslimin
may u become a successfull khalifah dunia akhirat
amin ya rabbilalamin..

love.......mama n papa

No comments:

Post a Comment