Thursday, October 29, 2009

golden ball anyone???



golden ball sama macam kat sushi king..aku n hubby suke suke makan sushi..ingat lagi time tu hubby ajak g sushi king.oder punya oder,smapai la golden ball kegemarannya..aku tengok interesting jugak..aku belek2 telur yang direbus celup tepung den celup bread crumbs..goreng dalam minyak yang penuh..lepas tu belah tengah n letak (mayonis yang digaul dengan diced crab stick)..tadaa....siap..hubby ku makan golden ball je bape plate..satu plate=1biji telur RM4.00 ui maka aii..!!!!tecekik aku makan kat situ..ekekekk..last2 lepas aku kaji aku buat kat rumah..jeng..jeng..itulah hasilnya dimana hubby ku cakap 9/10..dah sama cuma makan time tu kenyang agaknya..tu yang tak boleh bagi full mark.(tak boleh jadi nih)..alhamdulillah tak sia2 aku buat..hehe..shushi masih belum pro lagi..pasai apa??pasai nak nguli bogheh e boleh ngabihkan bogheh..tak sanggup mak..cita2 aku(nak masak sume sendiri untuk anak n hubby nanti) eg;nak makan mee goreng,mak terus nguli mee..skng buat tapi belum rajin sangat2..malas betul

No comments:

Post a Comment