Thursday, October 29, 2009

bangle..bangle..bangle..

uwaaa....uwaaaaa....uwaaaaa....(nangis sekuat hatinya dalam hati) hahaha..bengong jugak aku nih..semalam jalan2 jap dengan akak aku..masuk kedai tomei nampak satu bangle yang tibe2 mau luruh jantung ini..memang da aimed nak beli klu ada extra.tatapi..arghhh....!!!!ku da hint kat hubby birthday nanti klu nak beli present beli la cincin or rantai..hehe(demand betul)hubby suke beli mende yang die suke..eg;jam ke ape2 yang aku dah ade..hubby nak beli hanpon aku tak minat gadjet canggih2 nih..pakai yang termurah yang sempoi..anak aku jatuhkan tak la rasa nak nangis ke hape nanti..hurm..rantai ku da putus dek hero aku nih..gelang kaki pun da putus..nak betulkan tggu bila beli barang baru sebab selalunya free..ni la manusia benda free nye tak berapa pun..tapi suke suki jek..sambung balik cite bangle tadi..memang elegance yet simple n class gitu..susah nak jumpe emas 916 design cam gitu..mane nak rembat sekepuk rm2666..uimangai..!!!emas ohh emas bila nak turun rege..aku nak beli tapi mahai sangat..uwaa...uwaa..(sambung balik)
ANGGAP LA TU GELANGNYE..
kang ajak hubby g kedai emas muka cam belacan plak..hehe..(jangan marah ye yang,gurau jek..) bangle yang aku pakai skang pemberian ibuku yang rupo eh macam gelang opah2 yang pakai berpintal2 tuh..
ade ke raya haritu(kat belah somi) anak buah aku cakap "mak cik,macam gelang opah kite la mak cik pakai'
panggggg...!!!!nak terpelanting muke nih rasenye..haha.ku takkan trade in pasai itu gelang ibuku beri..walau papa sekali pun,ku kan simpan..terima kaseh bu sebab membesarkan kami 3 beradik dengan berjayanya..
mudah2ah allah mempersenangkan ibu di kemudian hari tak kira apa jua yang ibu buat..amin..

No comments:

Post a Comment