Monday, August 22, 2011

tak sabar rasanya.... @_@

raya x smpai seminggu je lagi...yg belum dapat lagi kasut raya haikal n baju melayu husband n anak aku..lain2 suma da ready...heeeee..... ingt kan harini nak pegi jln TAR....nk cari baju melayu n tudung...tapi alahai...semalam aku pegi da danau kato---rasanya da 3 tahun x dtg sini.dulu klu lalu sana dlm hati ni berdoa husband nak berenti tapi die x suka..sesak! tapi aku suka...rambang mata tengok barang..semalam dapta cari tudung selendang style siti tu...hahahaha..teringin nak pkai mcm tu tahun ni.aku beli 1 hitam n 1 turqoise.lg 1 tudung ape aku x tau panggil ape tp kaler purlpe pink.nak kata purple pun x nak kata pink pun x..jalan punya jalan baju melayu yang aku nak xde...aku cari baju johor..cekak musang ni mcm tercekik je aku tgk lagi2 kesian anak aku panas...banyak sgt baju kurung kanak2/dress cantik.da berangan da nnt klu ada anak pompuan mmg habis aku dress up kn..tp...erk...???nnt dulu la..sakit bersalin x habis lg...hahaha..seronok berjalan semlam 3jam.berdua je dgn anak aku.tu yg panjang je langkah....


tang biskut raya plak aku buat tat nenas.london almond.choc chip n pecan,double choc n choc chip n pecan..tahun ni x byk sbb org order pun x menang tgn nak buat.smpai sakit2 badan you...hubby suh berenti x ya amik oder tp aku degil sbb nk merasa duit hasil titik peluh sendiri...aku kn asyik buat je choc chip n pecan sbb haikal main buka sendiri amik n mkn.haih..asyik surut je....yg org punye aku da sorok siap2....nnt x cukup plak..ok..misi nk buat tat semula..ada lg 300 biji you nak menggentel.arghhhh....

No comments:

Post a Comment