Monday, May 9, 2011

berurut

kelmarin badan lenguh2 teramat sgt..ye la tido 2 jam je..dengan penat exam nye dengan pegi mid valley nye..balik2 badan lenguh2...nasib x bawa anak phaikal tinggal kat rumah..habis exam 3 ptg tadi terus rush g mid valley.ade la beli brg2 sket..nnt masukkan gamba barang yang sgt saya teruja & sgt suka..smapi rumah dlm 9mlm.huhu(rindu bangat sama anakku) sampai je rumah kol sana kol sini minta tukang urut (ni 1st time dekat area rumah sbb selalunya berurut di kampung nenek) takut gak kot orang urut sebarang ke ape.. 1-orang melayu tapi charge RM80 WHOLE BODY....erkk???baik aku buat kat spa/thai massage around that price jugak...
2-indon >>>dapat dari babysitter no.2 yg jaga anak aku time weekend bila aku ada kelas die charge RM40 ok la compared dgn rm80 tu...
dan aku ni suka urut yang kuat bukan yang tenyeh2 ala2 spa...klu kat tu aku akan mintak kuat sikit...overall makcik ni urut ok die utamakan kaki smpai pinggang..belakang n belikat aku x lama sgt die buat.funny nye...die sengkak aku x mcm org urut selalu sengkak..memang lawak nak cite kat sini tapi uiiiii sakittttt tau x???!!smapi lani terasa..pape je la makcik oi...n die ade jual jamu gak tapi x bawa plak..boleh la cube nanti..huhuhu

No comments:

Post a Comment