Tuesday, May 3, 2011

bercuti ke port dickson

awal may hari tu kami pegi cuti kat ancasa all suite resort port dickson...NOT BAD la...book apartmen 2 bilik n hall die sgt besar n selesa..mula2 plan nak g dgn akak aku tapi last2 die cancel sbb cuti da byk sgt die amik..aku dok ajak orang sana orang sini sume tak boleh make it coz exam la itu la ini la...last2 aku balik rumah nenek itu hari ade sepupu aku 2 orang mau join(school leaver) sementara dorg pun x buat ape,baik aku bawak dorg dari bilik tu kosong x pakai..hoho...the place ok but paling yang x best----->pantai die yang kotor..eyuukkssss....pasir kasar..kotor la..mmg fail tang ni..baru ingat nak perkenalkan laut/pantai dekat haikal sebab selalu sangat die kenal swimming pool aje..mane2 pegi nak  swimming pool..cuaca pun time ni masih musim hujan so nak keluar2 sangat x berapa mengizinkan....aku ni tersangatlah tak suka amik2 gamba..kenapa ek??terperap dlm camera je la..nanti klu rajin aku masukkan k

No comments:

Post a Comment