Friday, December 11, 2015

Program cuti sekolah

Alhamdulillah selesai program cuti sekolah.pertama kali hantar anak ke program cuti sekolah.dah lama aku survey AMPAC,cuma last year aku rasa haikal belum bersedia untuk join mana2 program.. kali ni haikal sendiri minta hantar pegi camp/program. Kebanyakkan program date die sama/bertindih.nak tak nak kena pilih 1 je.

Day 1- 6 dec 2015
Bangun pagi je haikal cakap "mama,lupe ke harini ade ape?" Aku buat2 tak tau..haikal ckp kursus..die mmg excited sgt.. kebetupan program kalini dekat dgn rumah.tahun sudah di bangi,putrajaya,shah alam.mcm mana pulak nak ulang alik kan..





Overall aku happy sebab haikal happy.die siap cakap tak boleh ke haikal sekolah kat ampc je..*pengsan mama nak.. saje aku bagi pendedahan sebab haikal ni die agak pemalu atas stage.tapi kalau bab game,main ke ape suara die bukan main bingit lagi.at least die berani dan cuba..maknye sampai skang takut stage..tet..*time konvo sakit perut memulas2..mak aku cakap pelik.org time konvo happy,time exam yang sakit perut..hahahaha.. aku terbalik.. 

Aku ni pun tak macam dulu,byk aktiviti dan program aku buat dgn anak.memandangkan sekarang masa dan kesihatan tak mengizinkan..ada masa aku berehat kat rumah berdua je dgn harith..

Terima kasih buat warga AMPAC,beri pengalaman baru buat anakku..


Boleh klik AMPAC untuk maklumat lanjut mengenai program dan bayaran..

No comments:

Post a Comment