Wednesday, August 5, 2009

makanan harini..


dah lame tak buat sendiri bubur haikal..ye laa sejak asyik bejalan je..mane ada masa nak godek2 masak..so,beli instant jek..kesiankan anak aku??hurm..
lagipun anakku ni tak berapa nak makan bubur buatan mama die..apesal ek??
ke aku yang malas sebenarnye..bukan ade menda nak buat pun..aku tak keja..
mula2 je dia excited makan bubur buatan mama dia..(avocado+carrot+ikan bilis, brocolli+ikan+cheese, oat+almond+kismis)
tapi sejak aku buat agak kasar makanan die,die makan sikit je..aku risau ramai cakap anak aku kecik..nak tak nak bagi dia nestle instant..makan kemain banyak plak..
ni aku nak mula balik buat bubur sendiri..jeng..jeng..jeng..(oat,almond,kurma)
banyak betul die makan..happy sangat aku..huhu..makan ye sayang mama..cepat besar jadi kuat macam papa..ewahh..

No comments:

Post a Comment